lördag 13 februari 2016

Lördag

Lukas har blivit ordentligt firad i veckan, det började redan i söndags och idag var sista firarna här. Farmor, farfar också åkte Erik och Aron och hämtade hit gammelmormor. Jag har fått baka något nytt varje dag så förutom födelsedagstårta har det blivit kladdkaka, äppelpaj och idag bjöd vi på budapestrulle (min favorit). 

Efter gårdagens och nattens storm så vaknade vi till ett helt fantastiskt vinterlandskap och pojkarna kastade sig ut i snön. Efter ett par timmars lek blev det då fika när gästerna kom, men Lukas hade fullt upp med att bygga ihop allt lego som han fått. 

Ikväll när alla barnen 3 sov sött på övervåningen körde jag och Erik ett yogapass. (Yep, jag har lyckats lura i Erik att köra yoga med mig!) 
En timmes promenad har jag hunnit med ikväll också, så skönt!

Avslutar kvällen med rester från allt fika, ihopkrupen i soffan med min käraste och en sprakande brasa. 

Också måste jag gå några varv och bädda om kidsen. Dessa fantastiska små, som jag älskar så vansinnigt. 

Idag är jag lite extra tacksam för livet. 


Sov gott!

2 kommentarer:

  1. Åh din budapestrulle, jisses vad avis jag blir ;>

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är bara att komma och fika! ;)

      Radera