torsdag 25 februari 2016

Helg

Vi hade sånna fina dagar som startade den här veckan. Igår morse när jag vaknade kände jag att jag bara ville fortsätta på samma vis. Bara mysa och ha det trevligt. Liv hade dessutom sovit lite oroligt. 
Istället drog jag igång världens storstäd. Syns knappt idag då jämtlänningen lossnar vansinnigt mycket hår. Men jag röjde undan en massa som jag har tänkt göra länge. Städade i skåp och grejade. Så skönt att ha det gjort! 
När Erik kom hem skyndade jag mig ut och sprang, därefter åt vi vegetarisk lasagne och sedan hade jag möte med Latikbergs IK. Avslutade kvällen i soffan tillsammans med Erik, Greys och nybakat bröd med blåbärsmarmelad. 

Idag ska jag, Lukas och Liv ner och handla en sväng medan Aron är på dagis. Vi ska ner imorgon också med kylen ekar tomt tomt och värst är att vi har slut på frukt. 

Känner mig känslosam och blödig idag. Får så många fina stunder och är sådär extra förälskad i min fina familj. Vi har så himla roligt tillsammans. 


Den här nacken och kalufsen som jag bara älskar att borra in näsan i. 
Tror aldrig aldrig någonsin att jag kommer glömma den doften och värmen. Känslan av den mjuka kalufsen och de hopplösa vecken som man måste tvätta flera gånger per dag.
I kombination med de diskussioner jag har med min 7-åring. Så många fina tankar. 

Extra blödig var det idag, ja!
Och ikväll gör hela familjen helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar