fredag 22 januari 2016

Någonting att fira

Idag är det vår bröllopsdag! Träbröllop firar vi i år, 5 år som herr och fru! 

Det firar vi med bästa Daniel och Johanna. Jag hade bestämt en helkväll med sällskapsspel, men det blev ändring i planerna. Firat har vi ändå, Daniel och Johanna hade med sig champagne så vi skålade (jag skålade med Loka, såklart) också fick vi en fin blomma så nu har jag en anledning att plocka fram min piedestal! Så glad! Jag har dessutom tagit död på en del blommor här över jul, annat som tagit mitt fokus kanske. Så en ny fin blomma var verkligen en lycka! 


Också åt vi äppelpaj med saltkolasås och bara hade det mysigt. 


Bjuder på halvtaskiga mobilbilder, som vanligt. Måste bättra mig där.. 

Jag har precis kastat ihop en deg som ska få kalljäsa över natten, så vi ska få nybakade frallor imorgon bitti. Nu ska jag krypa ihop i bästa bästa famnen och säga grattis grattis grattis till oss älskling. Tänk att vi får ligga här i vår säng, i vårt trygga hus, med våra fantastiska barn. Och få fira 5 år som gifta. Och kärleken bara svämmar över, det finns ingen hejd. 

Tack. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar