lördag 9 januari 2016

Farligt farligt

Lukas är på kalas, Erik åker skidor och Lillan sover. 

Jag och Aron har ritat, städat (Aron ville städa på toan), ätit pepparkakor och sen fastnade vi framför "fullt hus" som visades på kanal 8. Aron tyckte den var fantastiskt rolig, även om han inte förstod vad de sa. 

Alltså, tre barn får verkligen räcka för oss (jag veeet att jag sa det om två barn också) och jag vet att vi kommer ha händerna fulla och armarna inte kommer att räcka till. Även om jag är helt kass på att vara gravid, så älskar jag ju varje sekund av det. Och förlossningen gör mig så lycklig av att tänka på. Därför var det farligt att se en sån här film, för nu vill jag ju istället ha 12 barn. 
Så nu är det säkrast att låta förnuftet ta över! Och njuta av alla andra ungar som är på väg (det är ju helt vansinnigt, vilken babyboom!). Vi får helt enkelt se till att bjuda hit kompisar ofta nu när huset blir färdigt, så vi får huset fullt av ungar ändå! 


Aron ville ta en "groupie" som han så fint sa.


Och Livan har gjort sig kalasfin, nu ska vi dra iväg och fira mormorn! 




2 kommentarer:

  1. Åh, Livan kan ju vara det finaste smeknamnet! Så jäkla gulligt!

    SvaraRadera