måndag 28 september 2015

Lycksele och ultraljud

Idag har jag och kulan varit till Lycksele en sväng. Vi hade tid för en extra koll på grund av mina förvärkar. Känner mig bara nöjd och glad över Lyckseleturen, jag älskar Lycksele lasarett! Jag blir alltid så väl omhändertagen och alla är så trevliga och snälla. Vad jag längtar efter att få ligga på BB där igen! 

Dessutom såg allting riktigt bra ut, bättre än vad jag vågat hoppas på. Vi måste på åtminstone en ytterligare extrakoll, också måste jag fortfarande ta det lugnt, men bebisen mådde bra och det är ju huvudsaken. 

Fick dessutom testa på 3D ultraljud vilket var riktigt häftigt. Dock fick vi inte någon bra 3D bild då pyret mest var arg, men en liten vanlig bild fick jag med. 
Här ser dock pyret mer ut som ett spöke, alternativt utomjording, men jag börjar ana vad det är för en liten person som gömmer sig där inne. 


Jag såg bebisen smaska och gäspa och blänga på oss med sina små stängda ögon. Åh, vad jag längtar efter att träffa den här lilla personen! 

Hem fick jag också med en del fynd, köpte några brallor till Lukas och då var jag ju tvungen att köpa nått till Aron också så det skulle bli rättvist. Det fick bli en rävtröja som jag gissade på att han skulle bli stormförtjust i, och det fick jag rätt i! Han har varit räv hela kvällen! Lägg märke till de små öronen som sticker upp på axlarna, så sött. 


Och lite kläder till bebis fick det också bli, strumpor och ett par brallor. Kan inte låta bli bebiskläder på rea. Könsneutralt, eftersom vi inte vet vad för en som döljer sig därinne. Även om vi har våra aningar.. :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar