lördag 8 augusti 2015

Uppe med tuppen!

Jag vaknade tidigt, tidigt och kan inte somna om! Så spänd på dagen och vad som väntar! Jag hoppas och tror att det kommer bli en jätte mysig dag, så så peppad! 

Erik drog till skogs, och pojkarna sover oftast hela nätterna nu i sina egna sängar, vilket betyder att jag har gott om plats att ligga och dra mig såhär en tidig söndagmorgon. Ja, jag och Sally då. Jag delar ju sängplats med Sally. 

 
Men vi har ingen brådska upp, än så länge behöver vi inte känna någon stress.  Vi öppnar inte loppisen förän kl.10, och jag har ingen hund som ska tas omhand om nu på morgonen. Så vi ligger och googlar utomlandsresor. 
Jag är så sugen på att ta med barnen utomlands! Det blir ju dock inte förän kring nästa sommar, när pyret också kommit till världen. Och i så fall en nästan sista minuten, eftersom vi omöjligt kan veta i vinter om vi får en bebis vi vill resa med. ;) 
Någon som har erfarenhet av att resa med spädbarn? Vi flög med Aron till Stockholm när han var 5 mån, vilket tar ca. en timme. Och det är all erfarenhet jag har. :) 
Nåväl, vi får se hur 2016 artar sig, men drömma, planera och fundera får man ju göra, helt gratis! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar