onsdag 12 augusti 2015

Bortskämda

Idag hade vi turen att bli bjudna på djurparken i Lycksele av pojkarnas farmor. 
Bästa är ju barnens djurpark. Helt klart höjdpunkten! 


Efter det var vi in till stan en sväng och gjorde några fynd. Jag gillar Lycksele, tycker Åhléns och Lindex har allt och är alltid nöjd när jag går därifrån. 

Jag tyckte, när vi satte oss i bilen på väg hem igen, att det kändes så himla bra. Även om vi tog det lugnt och gick hela djurparken i sakta mak, så har jag ju stått och gått hela dagen. Men jag tyckte det kändes så bra, lite lite sammandragningar men inte någon större fara. Kanske var det bara en period som håller på att ge sig nu? 
Men nä. Ikväll ligger jag dubbelvikt i sängen. Får skylla mig själv och borde förstått att det inte var något smart drag, men man lever på hoppet. Även om det just nu känns ganska hopplöst. Enda anledningen till att det har känts bättre på sistone är väl just det, att jag inte har gjort ett skit..  

Tur jag har två tungt sovandes pojkar bredvid mig, som ger ett lugn i själen. Dessutom är det ett himla liv på pyret. Älskar att känna sparkarna. Förra helgen fick Erik känna sparkar för första gången. Det är så fantastiskt. Njuter av varje sekund. V.20 nu så nu har vi gått halvvägs! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar