tisdag 30 juni 2015

Tisdag

Jag nämnde tidigare att jag blir så löjligt glad över blommor. Såväl snittblommor som gröna krukväxter. Men det som gör mig allra allra lyckligast, är en liten sommarbukett omsorgsfullt plockade av små små händer. Många maskrosor brukar det bli, och en del förgätmigej med rötterna kvar. De är de allra bästa. 


Idag spenderade vi förmiddagen på vilhelmina, eftermiddagen i trädgården. Sen gick vi en lång promenad, man blir trött när man är ute och letar älg. 


Milo har nu fått gå över till strypkoppel, i hopp om att få någon ordning på promenaderna. Det blev lite bättre, men han drar fortfarande ganska ordentligt. Jag nöter på när Erik är hemma med att gå bara jag och Milo och träna honom ordentligt, det blir så mycket krångligare när jag har barnvagn också. Men jag ser små små framsteg. Och det är ju huvudsaken. Så småningom kommer det nog bli ordning på honom också! 

Ikväll har jag haft besök, och efter en fullspäckad dag och trevlig kväll så känns det fantastiskt härligt att få krypa ner under täcket nu. Imorgon väntar ännu en fantastisk dag! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar