fredag 12 juni 2015

Äntligen fredag!

Så härligt med helg! Lika efterlängtad varje vecka. 
Ikväll blev det hämtpizza här, och efter det överraskade mina tre grabbar med finaste buketten såhär en helt vanlig fredag. 


Jag blir så glad av blommor. Älskar helt vanliga gröna växter till fönstret, men ibland är det så mysigt med en fin bukett på bordet. Det är nått speciellt med snittblommor, och då extra speciellt med rosor. De silkeslena bladen och den ljuvliga doften. Jag blir så löjligt glad! 
Även om även jag kan tycka att det är lite slöseri med pengar på snittblommor, men ibland är det helt ok att slösa på pengar. Speciellt när det kommer till snittblommor, och för att visa lite extra uppskattning till varandra! 


Efter middagen kom en regnskur, och jag har eldat i spisen hela kvällen. 
Nu är det dags att hälla upp lite smågodis i en av de finaste finaste skålarna jag fick i julklapp av mig själv. 


Trevlig helg! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar