söndag 3 maj 2015

Sköna söndag

Som sagt så längtar jag faktiskt lite efter sommaren, vilket är ovanligt för mig. 
Och härligt att de kan gå barfota i tygskor i Skåne, men här då. Imorse åkte vi en mil skidor på sjön i strålande solsken. Alltså, vårvärmen, vårvinden, skaren. Fantastiska, fantastiska vår! Vilken livskvalité! 
Hur många får starta dagen såhär? Jag är en lyckans ost! 


Jag kan inte ens förklara hur lycklig den här bilden gör mig. Så uppenbart varför vi trivs så ruskigt bra här. Så uppenbart varför jag är så lycklig. 

Sen har vi jobbat på HÅRT med att spika takpanel i gästrummet och lill-toan. Vilket slit. Vi tog små pauser och såg hockey, och grabbarna har haft kusiner här som de busat med. 
Till middag blev det smörgåstårta hos mamma med familj och släkt samlad. Och nu ligger jag i soffan med Erik och ser film, bästa sättet att avsluta varje dag på.

Tack för den här helgen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar