onsdag 20 maj 2015

Regnigt och grått

Vilket väder vi fick idag. Regn, regn och regn. Jag har vabbat idag eftersom vi hade tid på sjukan för grabbarna två. En med problem med magen och en med problem med märkliga knölar. 1,5h spenderad på sjukan och känner mig bara trött och less. Förhoppningsvis får vi ordning på magen i alla fall men de mystiska knölarna kommer driva mig till vansinne..

Nåväl, irriterad och trött for vi hem till en vän där jag fick gnälla av mig och dricka lite uppiggande kaffe, och barnen fick busa av sig med kompisar. 

Därefter har vi haft utvecklingssamtal ikväll på förskolan för båda pojkarna och det gick bara fint, de verkar sköta sig och vi kan nog känna oss ganska stolta över dem. 

Erik drog ut och sprang en sväng med Milo i värsta regnskuren. Typiskt Erik, det finns inget dåligt väder.. 
Jag har bakat kakor istället, det är ett fint göra när regnet smattrar utanför. 


Inte så tokigt med regn på fönsterrutan när man får stå inomhus och titta ut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar