måndag 2 mars 2015

Hustomten

Jag har fått mig en alldeles egen hustomte! Kan ni förstå vilken tur jag har! Nu behöver jag bara en tant Berg också och sen har jag allt jag kan önska mig! 

Min hustomte då, är egentligen ingen riktig hustomte. Jag fick honom i dec och det är Eriks pappa, hehe. Sen vi började jobba och skulle lämna valpen ensam så har han ställt upp och kommit hit mitt på dagen och tagit hand om Milo. Då har han oftast stannat tills dess att jag kommer hem och ätit middag med oss, och Lukas och Aron blir alltid så glada över att farfar äter med oss. 

Så varje dag när jag kommer hem är snön skottad, och han har eldat så det är varmt och skönt inne. Idag hämtade han dessutom grabbarna på dagis och fixade käk till dem, eftersom jag jobbade sent. Så jag behövde inte ens bry mig om middag när jag kom hem! 


Vi är så lyckligt lottade som har folk som ställer upp och hjälper oss att göra vardagen lite lättsammare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar