onsdag 29 oktober 2014

Inflyttade!

Nu är det torsdag och vi har bott i vårat nya hus i en vecka. Fortfarande utan vatten i badrummet, så vi får åka till gammhuset för att duscha och tvätta. Men det gör oss ingenting, eftersom vi längtat så länge efter att få flytta. 

Just nu är det ungefär tusen saker att tänka på, men vi har ändå ett lugn och en harmoni som lägger sig som ett täcke över oss. 
Nästa fredag ska vi på banken och skriva på papper, så det verkar ju som att vi fått huset sålt. 
Den 16 nov ska vi hämta hem vår nya familjemedlem. På söndag blir det bara två veckor kvar! Men det känns som att vi kommit i ordning så vi kan känns oss lugna och redo för en valp. Han är dock fortfarande namnlös, stackarn. Ingen som har några bra hundnamn på lager? 

Vi slåss om bästa platsen här nere, vi är alla överens om vilken det är. 


Till och med katterna! 


Vi mår så bra här nere, allihopa. 


Och eftersom vi inte har några tv-kanaler får man istället se film om man känner för det. 
Som Sex and the city till ex, som det var en evighet sen jag såg. Kan inte påstå att jag har nånting emot att sova i vardagsrummet! 







1 kommentar:

  1. Grattis! Så himla roligt för er! Det måste vara en härlig milstolpe att nå! Och: jag måste dra med mig min jämthundstok till sambo och hälsa på er när lillvalpen kommit! Hojta då¨! :)

    SvaraRadera