onsdag 1 oktober 2014

Hart of Dixie

Alla tisdagar kl.20 är jag låst vid tvn. Jag är så fängslad att jag knappt andas. Jag är nämligen helt såld på serien hart of dixie. 
Jag ser inte mycket på tv, och de mesta som visas på tv klarar jag inte av (kanske är därför jag inte ser så mycket tv). Men när jag hittar nått jag gillar, då lever jag mig in i det till 150%. 
Hart of dixie visades alltså igår, men jag missade det igår och tittade därför på det ikväll istället på kanal5play. Det gör alltså fysiskt ont i hela kroppen när jag vet att jag måste vänta till nästa tisdag innan nästa avsnitt. Jag började se det av en slump, när Sofia var här en kväll så slötittade vi på tvn och helt plötsligt slutade vi prata båda två och hade all fokus på tvn. Det var det allra första avsnittet, på första säsongen. Jag blev såld direkt, kärlek vid första ögonkastet! Ikväll var det avsnitt 22 på säsong 3 och jag hoppas det här blir en sån serie med mååååånga säsonger. För hur jag ska överleva utan, det vet jag faktiskt inte. 


1 kommentar:

  1. Åh, jag fastnade också för den serien. men nu var det ett tag sedan jag såg den. Swefilmer har den om du vill se flera avsnitt i rad ;) Å jag är verkligen team Wade, han är ju bara bäst! <3

    SvaraRadera