torsdag 25 september 2014

I bilen

Jag har en spotifylista som heter "i bilen" och på den finns det all möjlig musik, men sån som jag gillar att sjunga. Det behöver egentligen inte vara nån låt som jag tycker är speciellt bra så, bara det att jag gillar att sjunga den. Jag kan inte åka eller köra bil utan att sjunga. Det går bara inte! Det liksom spritter i hela kroppen och vill bara ut! 
Jag älskar att sjunga och saknar verkligen kören, jag älskar ännu mer att sjunga i kyrkan! Men i brist på det så får jag nöja mig med att sjunga i bilen, och på lördag ska vi åka till Umeå fram och tillbaka för bröllop, två långa resor med sång att se fram emot! 

En arbetsdag kvar och sen blir det helg, med höststök och bröllop. Kan inte bli bättre!

Trevlig helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar