torsdag 22 maj 2014

Vab

Jag har inte tagit ut speciellt mycket vab, men i veckan har vi varit hemma 3 dagar av 4. Aron har haft feber och igår när han blev feberfri så fick han istället en hemsk hosta i natt. Ikväll kommer Erik hem så då får jag i alla fall jobba imorgon!

Däremot har det varit ganska nyttigt att vara hemma några dagar.
Jag har fått massor gjort, medans barnen legat som hösäckar i soffan. Jag har rensat inför den kommande flytten, städat bilen och tvättat (typ allt vi äger tror jag). Och hunnit reda ut en massa grejer som jag haft liggande och fått lite ordning! Skönt!

Vi som hade planerat en Umeåresa i helgen får skjuta på det till nästa helg och hoppas att alla är friska då.

Aron går och snyter sig själv var och varannan minut. Någon annan som verkligen njuter av att vi är hemma är Sally, som gärna kryper ner i soffan med oss!

Nu har lillebror somnat så jag och Lukas ska se Sune på bilsemester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar