lördag 11 januari 2014

Lördag

Igår hade vi bästa lördagen på länge. Eller ja, åtminstone jag. Erik fick hjälp av Patrik att lägga in klinkers i hallen, vilket gjorde att redan på morgonkvisten gled Anna-Karin in till mig och spenderade hela dagen med mig.

Jag fick massor av hjälp med småsysslor här, som lunch och disk hit och dit, och dessutom fick vi laga massa godmat och göra efterrätt till kvällen! Jag älskar att laga mat, men eftersom vi alltid är nere i bygget till sista sekund har vi aldrig tid med nån matlagning. Det blir nått snabbt och enkelt. Det var så roligt att få engagera sig lite för en gång!
Sen drack vi vin och surrade öronen av oss, vilket var välbehövligt kände jag!

Resten av kvällen hamnade vi framför tvn och av nån anledning blev det Angry Birds på Wii.

Vi är så otroligt tacksamma för all hjälp vi får av alla runt omkring! Det här gör så otroligt mycket, det gick förmodligen mycket snabbare också än vad det skulle ha gjort om vi hade gjort det själva med grabbarna där nere.

Tusen tack fina ni för en toppendag!

1 kommentar:

  1. Tack! Jag och min ingifta moster hittade det på en tygaffär i Sollefteå för ungefär ett år sedan - men det är ett klassiskt tyg som borde återfinnas i en välsorterat tygaffär! :)
    Åh, härligt! Jag vill önska mig ännu ett underställ när jag fyller år i april, haha! De är ju grymma! Vill bara gå omkring i mitt hela tiden!

    SvaraRadera