torsdag 31 oktober 2013

Lov!

Igår gjorde jag helg, så nu har jag långledigt. Ett slags mini-lov, på tre dagar. Trist dock att Erik är på jobbvecka just när det passar så jag får vara extra ledig.
Nåväl, härligt är det hur som helst. Jag uppskattar verkligen min lediga tid då jag bara får gå hemma, i långkalsonger och skitit hår. Den är dyrbar, även om jag älskar mitt jobb också.

Vi planerar att hinna med en del i bygget, så vi kan slå upp några tapeter till veckan. Och vi planerar en sväng till stugan. Idag får vi dessutom sällskap av Lotta, Johannas lilla bebis (i form av en dvärgpudel). Det ska bli så roligt, som jag längtat efter Lotta!
Baka massor har jag tänkt att hinna också, bäst att lägga i en högre växel!

Det kommer bli finfint!
Vi börjar vårat lov med lite morgonmys i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar