lördag 24 augusti 2013

Tack och godnatt

Idag har vi varit i bärskogen med svärföräldrarna. Svettigt värre, som tur är så är svärföräldrarna ett säkert kort när det kommer till fikasäcken. (jag väljer ju såklart mitt bärplockarsällskap). När man har svettas och använt massor av energi på att fylla hinkarna är det fint att få sätta sig ner en stund och ladda om och tanka.

När vi kom hem röjde vi undan här ute. Den efterlängtade höststädningen! Jodå, jag har gjort höst. Redan förra veckan. Och vi har kört undan en del grejer ner till bygget. Tänkte tömma förråden innan vintern, om vi skulle ha sån tur att vi får flytta innan nästa sommar.
Efter middag och dusch så hade Lukas planerat pyjamasparty. Vi gick i pyjamas. Och utförde olika uppdrag som han hittade på, ett uppdrag var att dansa, ett annat att leka "ett,två,tre ost", och efter varje utfört uppdrag fick vi välja en godis var. Jag är helt slut på. Helt färdig! Då jag dessutom inte är helt hundra i kroppen var detta verkligen en överansträngning. Men jag hoppas på en god natts sömn!
Nu har jag rensat bären säger godnatt och tack för idag!

Imorgon tänker jag ha shorts. Om det tänker bli så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar