tisdag 7 maj 2013

Tisdag

Idag när jag skulle hämta pojkarna på dagis möttes jag av en väldigt hängig Lucke i famnen på en fröken. 39 graders feber vilket innebär vab imorgon.
När vi kom hem kröp de ihop i soffan tillsammans och Aron låg och strök på Lukas. Efter att de legat i 20 min var Lukas mycket piggare, men hade fortfarande feber och en hemsk hosta.

Tror vi kommer att få en fin dag imorgon, känns lite härligt med en sjukdag. Inga måsten, bara bonusledigt med mina prinsar och få passa upp ordentligt på Lukas. Hoppas han inte blir sämre bara.

De här två grabbarna gör mig verkligen så oslagbart lycklig. De är så fina med varandra. Tänk att vi lyckats skapa så fina killar. Nu ligger jag i sängen med Lukas på ena sidan och Aron på andra och tänker att livet kan fan inte bli så mycket bättre.
Humörsvängningar på inläggen, eller hur? Men livet får jävlas hur mycket det vill, det finns ändå ingen som har det bättre än jag. Så är det bara. Men det gäller att påminna sig själv om det ibland.

1 kommentar: