söndag 26 maj 2013

Söndagkväll

Usch vad tiden går. Så man får ont i magen!
Jag hinner inte med hälften av det jag har tänkt, utan kommer däremot på dubbelt så mycket jag skulle ha gjort.
Nåväl, en dag i taget.
Vad har vi hunnit med sen sist? Å, vi har börjat isolera och sätta upp spånskivor i bygget! Har dock inga bilder att visa men det blir så bra. Får försöka fota också nån gång här framöver.

Vi har skjutit lerduvor.
Jag sköt ifrån grabbarna rejält och det är något som tål att upprepas. Ni lär säkert få höra det igen.



Någon jag däremot inte sköt ifrån var den här grabben. Fullträff varje gång!



Vi har hunnit grilla. Ungefär 500 gånger. Erik är helt manisk när det gäller grillat. Han skulle grilla varje dag om han fick, men där brukar jag stoppa honom.
Grillmästarn själv.



Studsmattan har kommit fram, och en hel del andra sommaraktiviteter har hunnits med. Som en massa rutschkanande, vattenlek och cyklande. Det resulterar i en väldigt nöjd storebror.



Nånting jag däremot inte hunnit med, är att tvätta. Så det ska jag ägna kvällen åt och hoppas att det inte tänker regna imorgon.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar