fredag 19 april 2013

Fredag

I veckan har vi bakat så det stått härliga till.
I måndags bakade jag och pojkarna bröd.
I tisdags bakade vi kakor.
De här kakorna är det närmsta jag kommit till subway-kakorna, gudomliga! Skulle kunna sluka dem alla på en gång, men det gjorde jag inte.



Jag ser framför mig att Aron kommer bli Sveriges mästerkock en vacker dag. Han bakade med en väldans passion. Det var mjöl överallt.



Jag la upp ett stort fat kakor till mig själv där på tisdag kväll, men hockeyn var för spännande så jag åt inte en enda.
Men då åt jag desto mer sen resten av veckan.

Ikväll har vi fått middag hos Anders och Anna, och sen har jag haft Nile som sällskap ikväll. En av mina favoritkillar. (jag börjar ha en del favoritkillar nu).
Vi drack vin och kollade på tjejfilm. Nåväl, jag drack vin och kollade på tjejfilm, ska sanningen fram så ignorerade Nile mig totalt utan hade en trevlig kväll med sitt ben. Förutom emellanåt då han tyckte att jag skulle kolla om vi hade något gott i kylen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar