torsdag 27 september 2012

Drömmar

Igår kom svärmor förbi och hade lilla julafton. Hon hade med sig ett underställ till Lukas och en tidning, muggar och en bok till mig.
Så igår kväll satt jag i köksoffan, drack kaffe ur nya muggen och lusläste boken och drömde mig bort medan pojkarna tre levde rövare.
När jag får nya muggar blir de alltid mina nya favoriter, som jag använder jämt.
Men de här muggarna blir nog stående favoriter, så fina var de!

Jag drömde mig bort om den dagen då vi vinner 50 miljoner och blir ekonomiskt oberoende, då ska jag öppna mitt eget café.
Efter att ha läst halva boken blev jag dessutom rätt sugen på att skriva en egen bok, kanske det vore nått att spinna vidare på. Vad den skulle handla om det vet jag inte, men jag är ju duktig på att skriva om hur förjordat bra mina grabbar är och hur in i nordens lycklig jag är. Någon som redan är less?


4 kommentarer:

  1. längtar efter omslagsbilden ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja jag tror jag ska ha med 200kilos Erik på omslaget, så ska jag stå bredvid mager, men med världens leende. ;)

      Radera
  2. annakarin9/29/2012

    haha :) Skriver du en bok så LOVA jag att köpa den, och läsa så klart :) puss, hoppas ni får en bra helg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det måste du! och du måste älska den oavsett hur kass den är. ;)

      Radera