onsdag 4 juli 2012

Konfirmation

Uppskjutningen var såklart ingenting att oroa sig över,
det gick som en dans!
Bättre än väntat.
Även om det har varit väldigt roligt med jägarskolan så känns det väldigt skönt att ha det gjort.

Vi firade på lördagkväll med grillat och jordgubbspaj hemma hos mor,
kändes skönt att vi fick äta gott och ta ett glas vin för att fira istället för som tröst! ;)

I söndags komfirmerade sig världens finaste Malou.
Så även söndagen gick åt till att äta gott, i gott sällskap, och bara må bra.
Blev ohyggligt bortskämd i helgen med både sällskap, mat och många goda skratt!



Ikväll är Erik och Anders och bygger, jag längtar tills jag snart ska få visa er lite bilder. Vi har tagit oss så otroligt långt, det rullar verkligen på.
Jag har roat mig med att ordna matsäck inför morgondagens utflykt.
Älskar att ordna matsäck!
Vi ska till Lycksele och göra ett besök på djurparken.
Jag har bakat muffins, stekt kyckling med löjligt mycket halloumi eftersom jag hade köpt just det, löjligt mycket halloumi.
Men det mesta förbereder jag imorgon bitti.
Känns som vi är värda en semesterdag, det är ju trots allt det, semester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar