måndag 30 juli 2012

Han som får mitt hjärta att slå flera extra slag.
Som får mig att tappa andan bara av att le.
Som gör mig knäsvag bara av en kyss.

Han som ger varje morgon en bra start med en puss i pannan.
Som avslutar varje kväll med armarna omkring mig och en puss i nacken.

Han som skapar ett liv med mig.
Som räknar med mig i varje steg han tar.
Som följer mig i varje steg jag tar.

Han som delar alla mina drömmar och planer.
Som vill veta allt jag tänker och känner.
Som delar med sig av allt han tänker och känner.

Han som gör mig alldeles skogstokig.
Som vet precis hur man retar upp mig.
Som driver mig till vansinne.

Han som alltid alltid finns där.

Han som har lovat mig föralltid.

Jag fortsätter att älska honom mer och mer för varje dag som går.

Foto: Tina Larsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar