fredag 13 juli 2012

Drömkåken

Idag har det minsan hänt grejer i bygget!
Maken och svärfar har sätt in ytterdörren, och oj så tjusigt det blev!
Nu blir man verkligen laddad och peppad för att fortsätta och vi längtar om möjligt ännu mer tills vi får flytta in!

Vi valde mellan två olika dörrar, den ena modellen var med frostat glas och den andra med klarglas.
Vi valde den med klarglas och jag är så glad att vi gjorde det för det blev fantastiskt fint invändigt.

Ikväll när pojkarna somnat smet jag ner och planterade en liten stackars syrén som jag fick av pappa. Första planteringen gjord där nere och det kändes så obeskrivligt bra! Att det var sviarn till förbannelse gjorde mig ingenting (även om jag var ganska snabb att gräva en grop och kasta ner plantan;) ) vilken ren och skär lycka!

Nu väntar en helg med fin besök och jag ska verkligen njuta och bara må.
Önskar er alla en lika trevlig helg!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar