onsdag 23 maj 2012

Önskelista!

Mamma säger alltid att jag ska skriva upp sånt jag kommer på att vi behöver eller önskar oss, och var passar det bättre än här på bloggen? Därför har jag gjort en ny etikett, "min önskelista". Så jag kör igång direkt!

Dessa fina porslingsskärbrädor skulle sitta fint i vårat nya kök. Gärna en i varje storlek. Från House Doctor och finns bland annat att köpa här.

Skärbrädor kan man väl inte få för mycket av? Speciellt inte såhär fina! Den här skärbrädan får bli nr.2 på önskelistan och finns att köpa här.

Korgar liknande denna skulle också vara fint att ställa i skafferiet och fylla med frukt och grönt. Just den här finns att köpa här.

Även den här äggkorgen är en favorit. Finns att köpa här.

De här burkarna skulle också stå sig fint i vårat skafferi. Smart med griffel, så man kan skriva själv vad de innehåller! Finns att köpa här.

Som ni ser är det mest köksgrejer, men jag är verkligen helt såld på allt som hör till köket. Keramik, porslin, och tillbehör i alla dess slag! Den här önskelistan kommer förmodligen bli väääldigt lång, men jag kör på! Då har jag själv allt samlat också ifall jag vill unna mig själv en present någon gång. ;)
Men nu ger jag mig för den här gången och fortsätter en annan gång! Nu är det dags att börja göra sig i ordning för att träffa fina mammor och bebisar!

2 kommentarer:

  1. annakarin5/25/2012

    Dom där burkarna har jag också tittat på, dom är riktigt snygga! (: Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Riktigt fina! tror jag måste unna mig några redan nu, tänk om de slutat säljas innan vi flyttar? ;)

      Radera