lördag 21 april 2012

Söndag

Sista dagen på den här helgen. Men vad gör det, i den här familjen har vi helg jämt. Speciellt när Erik har ledigvecka! Hade en lyckad dag igår som började med loppis med systern, där var det mest Lukas som fyndade men kul var det hur som helst! Fortsatte på second hand där jag fick göra mitt fynd, ett par näbbstövlar i äkta skinn för ett par tior. Efter det skulle vi hem, men Lukas valde att stanna med moster. Så det blev bara jag och Aron som drog hemåt, där vi möttes upp av pappan som hade fått sluta tidigare! Vi körde en påhälsningsrunda i byn, Daniel fick servera oss mellanmål och Micke och Elin fick ge oss bygginspiration.
Efter det la vi oss i soffan medan Aron sov, och väntade in mamma och Lukas. När de kom ställde vi oss och grillade, och avslutade dagen i form av efterrätt som hette Hjortrondröm. Mh! Lyckad dag!

Tog så otroligt fina bilder på pojkarna i förrgår, men minneskortläsaren har gått sönder så jag får inte in dem på datorn. Men jag kan bjuda på en mobilbild på den här härliga killen, underbar att vakna upp bredvid. Vi ligger fortfarande i sängen och myser och väntar på att storebror ska vakna!

Välkommen söndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar